mandag 14. september 2009

valgdag

Åh,det er så grusomt deilig med gym på mandager. Spesielt når man har festet og vært på byen hele helgen. Nei, det er det ikke. Men, det er så heftig moro på byen at jeg ikke har lyst til å gi slippen på det bare for å ha en bra gymtime.. eh hehe.

Joda, jeg og Margrete var på byen i helgen. Og når jeg og Margrete er på byen skjer det så mye random. Allerede på togstasjonen i Asker møter vi en gjeng folk som ville ha oss med på vors på Majorstuen, så vi joinet det og tok med oss Mari og Mia som vi møtte litt senere. På vors med masse greit bra folk, etterpå tok vi t-banen inn til Karl Johan hvor vi sto og surret en god stund på Nationalteateret før vi dro på Roxy. Men, vi greide å miste disse fete folka vi var med. Så, da ble det uten dem, men oss på Roxy. Etter Margrete's "la oss stalke svensker" innfall ble vi invitert hjem til noen kule svensker på nach. So,yesda. Vi festet videre der, og så kom vi plutselig på at vi hadde dansing klokken 12 dagen derpå, så dagen derpå ruslet vi fint til toget og togererte til dansing og tuslet litt stusselige og svimle inn på skolen og til noen koreografer og en danseskolesjef som virket kjempehappy for en fyllesyk margrete og kristina. Men,men vi hadde det heftig gøy på byen! Random nye folk, en masse svenske dudes, medisinstudenter og joda. Haha.

Uansett, jeg håper resten av dere som kan stemme i Norge bruker stemmeretten deres! Det er ca. 2 timer igjen til valglokalene stenger, ønsker dere et riktig godt valg. Jeg stemte i hvertfall i går, både kirkevalg og stortingsvalg. Og,jeg stemte arbeiderpartiet. Helt klart rødgrønt er best, hjertet ligger til venstre og blindtarmen til høyre sier nå bare jeg... Uansett, godt valg allihopa!

1 kommentar:

Mari da vet du! sa...

Jeg gleder meg til byen i Götis jeg :D Tjohooo!