fredag 4. september 2009

Heftig!


Livet er fint. Jeg har ikke blogget på en stund, men tror det er fordi jeg har nå jobbet med å få skrevet ferdig om turen min i Ecuador så lenge nå at ingenting blir postet her. Men,jeg savner bloggingen min.. så here goes again! Livet er fint som sagt, jeg er tilbake til St.Hallvard med fine venner, bo hjemme og ha et liv! Det er så deilig å gå på en skole jeg stortrives på, det er så deilig å kunne stå opp 7 og ikke 5. Det er så deilig å ha rommet mitt, det er bare så deilig å være hjemme igjen! I det siste har det skjedd mye, jeg har hatt en helt fantastisk sommer og nå er det tilbake på skolen. Helgene har vært busy, hverdagen er tilbake til normalt og jeg har det rimelig bra med det. Første helgen etter ferien endte jeg opp på gardeball,utrolig nok. Det var jo random,heftig og spontant. Møtte daten på byen fredag kveld, og dro med han kvelden etterpå. Gardeball på Plaza hotell, sykt gøy! I morgen skal jeg ut igjen, for på søndag fyller jeg nemlig 18! Noe jeg har gledet meg til LENGE nå. I går var det sushi med dansejentene hos Margrete. Neste torsdag skal jeg frivillig til Kongsberg,for å treffe de få vennene jeg fikk der. Det kan jo bli kos. Og, nå er det back to dansestyr og CISV lokallarbeid så jeg er opptatt så det suser. Men,jeg liker det. Jeg må også få meg jobb, alt er brukt opp og jeg trenger litt inntekter. Til høstferien skal jeg til Göteborg, treffe folk, være med folk og møte slekta der. Jeg savner å blogge, skal så back to det altsååå. Neste innlegg blir forhåpentligvis fra Ecuador turen min, den blir lang for det er mye å skrive om den. Hadde en heftig måned der. Heftig heftig!

Snart 18!

3 kommentarer:

Eirin sa...

heihei :) jeg liker også at du går på st. hallvard! også er det flott at du står på for lokallaget vårt. Sier allerede gratulerer med dagen her, men skal nok få sagt det i morra å;) ha en bra dag!

Solveig sa...

Så bra at du trives (igjen), jeg gleder meg til du kommer til Kongsberg! :D Og det er kult at du er 18 i morgen, du må kose deg MASSE!! <3

Mari sa...

Hurra hurra, idag har du bursdag! Og så fint bilde av avtaleboken min da gitt ;)

Så fint å høre at du har det bra, det har jeg og, selv om jeg savner å henge med IB-nerdene mine i matpausen. Gleder meg masse til torsdag jeg!