torsdag 10. september 2009

effektivitetåhoi

Noen ganger skulle jeg ønsket at jeg var en effektiv person, men så har nå jeg bare godtatt at jeg ikke er det og har bestemt meg for at hver gang jeg faktisk får gjort noe bør jeg bli ganske blid og stolt. Og, det blir jeg. I dag for eksempel, fikk jeg endelig dratt på mega og spurt om det trengte folk. "Yes,søk i vei!" Sa de med et smil, og jeg kjøpte melkesjokolade for 100 kroner og dro hjem blid og fornøyd. Ikke hadde jeg levert søknad, og ikke hadde jeg fått jobb. Men,et steg nærmere jobb, og jeg er blid. Og, den melkesjokoladen var forresten ikke til meg. Jeg har bare lovet litt folk her og der at de skal få melkesjokolade i posten. Så, neste uke er målet å få sendt avgårde et par pakker med most,smeltet melkesjokolade til Ecuador og Østerrike. Hope they'll be happy..

Er det rart jeg ikke kommer noen vei her i verden..

Ingen kommentarer: