mandag 21. september 2009

snørr

I dag er Peace Day, og som den ivrige CISV'eren jeg er burde jeg vært ute og danset i gatene for fred. Or something like that.. Men,de har bare arrangement i Stavanger, og ingen tok på seg å arrangere i Oslo så da ble ikke det noe av.. Litt sur for at jeg ikke fikk i gang noe, hadde vært så sinnsykt kult. Men, next year ! :) Akkurat nå er det bare too much to do, too little time.. Helgen ble brukt til CISV leir, party i Asker og scenenprøver med dansing hele søndagen. Også sov jeg hos Margrete, og vi hadde DIGG frokost så det var knall!

Engelskprosjekt,woot woot!

1 kommentar:

Turid Anita sa...

CISV eller hva høres kjempegøy ut, akkurat sånn som Askerfesten hvor du dro til meg med vinflasken i nesen.. husker du? arrrg.. nei ikke sur, bare sexy love! Hilsen Bobby Brown (Turid karbo)!! Du er herlig Kristina <3