torsdag 24. september 2009

coughing hurts

Det gikk nettopp opp for meg at jeg faktisk reiste helt alene til Ecuador, helt mutters alene til et land hvor jeg kjente ingen og aldri hadde besøkt før. Haha, niiicee. Men, det gikk også opp for meg at på tirsdag reiser jeg til gøteborg, og jeg har enda ingen togbillet. Bare et sted å bo, noen mennesker å være med og noen småplaner. Hehe, praktiske meg. Jo,også er jeg blakk fant jeg ut da mamma spurte meg "har du penger til alt dette da?" og jeg lo litt, mens jeg egentlig tenkte "oh,fuck!". Så, det er jo en bra start.

Anywho, nå er jeg syk og sliter med en vondvondvooond hoste. Eneste fordelen med det var når jeg skulle på bussen, og en flokk med ungdom presser seg desperat på for å komme på bussen, så skriker jeg "JEG MÅ HOSTE!" og alles skrekk for svineinfluensa dukker opp slik at de raskt og effektivt flytter seg og lar meg gå på bussen, pent og pyntlig til en ledig plass. Akk,ja. Men,det var vel det. I dag har jeg bare sovet,hostet og kan konkluderer med at jeg ikke er en person som liker å være hjemme fra skolen. Det er virkelig ikke kos med te og film når man egentlig kan være der det skjer. Helt seriøst, sickdays are BOOORING.

Men, nå nekter jeg å hoste. (det tror jeg egentlig ikke er så bra?) For i morgen er det NEO på Snarøya med 80 CÌSV'ere og jeg gleder meg! Jeg tror og håper det blir en bra høstferie, NEO først. Fårikål hos farmor, treffe folk på mandag og så reise til Gøteborg med Mari and her friends, treffe mine svensker fra leiren i Ecuador og ha det gøy! Høstferie blir bra. Over og ut, host og tut. Ehm,ja.

Ingen kommentarer: