onsdag 9. september 2009

ambitions

Dansedansedansedanse, that's what I dooo.. hihi,dansing er bra og vi har jubileumsforestilling på danskeskolen snart, det blir braaa. Jeg skal være rødhette, og et dovregubbentroll. It's gonna be good shit.

I morgen skulle jeg egentlig til Kongsberg en tur, helt frivillig for å treffe mine få venner der. Men, det blir heller russeexpo på sentrum scene. I think, fikk plutselig litt følelsen av at ikke så mange andre skulle..

I'm off to bed. I morgen har jeg store planer om å stå opp tidlig for å jogge, siden jeg begynner 11 på skolen. Men,som Margrete sa.. det har jeg jo sagt at jeg skal gjøre helt siden skolestart.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Går du på dansidansi, Kristina?
og what? skal du på russeexpo uten å be meg med? Jesuuus.. <3

Anonym sa...

fra Turid Anita til Liv Kristina.. prrr.. prrr