torsdag 19. november 2009

sånnkandetgå

I det siste har jeg gått rundt og surmula ekstremt mye. De som er mye med meg klager vel over at jeg 50% av tiden klager over den fantastiske kyssesyken jeg lider av nå.(Haha,klager over klager). Eller at jeg har gått ned fra 5 til 3 i norsk fordi den nye norsklæreren mener jeg er dårlig til å skrive. I dag sto hun og pratet om særemne og da hun sa "noen av dere gjør det kanskje litt dårligere enn andre" og så på meg ble jeg litt usikker. Var det fordi hun mente at jeg var et slikt tilfelle eller var det fordi jeg satt og ikke helt fulgte med, men satt og fnisa og lo av radioresepsjonen med Turid. Kanskje det siste, let's hope so!

Så da skal jeg benytte denne bloggen til noen annet enn egosentrisk skribleri om meg selv, mine klager og min utrolige kjedlige hverdag. Jeg vil bedre i norsk! Haha. Yesda.

But,not now. Jeg har historieinnlevering. Og da mener jeg, "friendsepisoder online dott com here I come bye bye history I'll do YOU in the weekend!" På godt norsk.

Ingen kommentarer: