fredag 13. november 2009

heldagsprøvetentamenja

Da var jeg ferdig med tentamen! Haha,når jeg starter et innlegg sånn høres det ut som jeg har tusen lesere som sitter i full spenning med tvangstanker om "NÅR ER KRISTINA FERDIG MED TENTAMEN???!" Akk,men jeg har jo mine to Eiriner som kommenterer.. JEG LIKER DERE!

Nå sitter jeg og ser på MTV shit, Brooke knows best. OHYEAH. Brooke og Ash har kranglet fordi Ash prøver å være miljøvennlig,det liker ikke Brooke også blir det dramaaa. Hello! DRAMA!

Der switchet jeg over til noget annet. Sneiks later,jeg steker pancakes.

3 kommentarer:

Vil ikke si navnet mitt sa...

Hallo, du har en Mari som kommenterer også, men om du overser meg så totalt kan jeg godt slutte. Håper du har kyssesyken for alltid. For å si det sånn.

eirinsurr sa...

Jeg er stolt over å være nevnt!
gleder meg til i morra <3

Eirin sa...

Ja, jeg sov faktisk dårlig inatt, ventet bare på et innlegg om tentamen! Takk, nå har jeg ro i sjela! ;)