torsdag 12. november 2009

if I had eyes on the back of my head I would have told you that you looked good as you walked away

Haha,åh den sangen er jeg så glad i!Men,den fikk meg også til å tro at Jack Johnson var blind. Det er han ikke. For de som lurte på det. Oog han er heller ikke medlemm av CISV som jeg har gått rundt og trodd i ett og et halvt år til den troen ble knust av sannheten i sommer. Men,han har spilt på en sommerleir i USA! woot woot!

That was not what I was gonna start with but hey ho..

Lier. 30 minutter utenfor Oslo. Jordbær,epler og åkre. Jeg bor på landet! For to dager siden kom søsteren min Ingrid inn døren med full panikk over en "hest i hagen!" Yes,i hagen vår sto det en hest. Jeg måtte da ut i hagen og stå å klappe dette store vesenet jeg faktisk frykter ganske mye. Heldigvis går det en gangvei forbi huset vårt, og heldigvis var det en del forbipasserende denne dagen også. Ingen kommenterte det at jeg sto der livredd og kosesnakket med en hest i feil hage. De så bare forskrekket på meg. That's it. Kristina og hesten. Heldigvis ble det ingen dramatikk ut av det hele. Jeg ble buddy med hesten, hesten spiste opp alt gresset vårt og jeg fikk noe å blogge om.

Men, det er vel ikke det eneste denne snålingen fra landet vil blogge om. Nei,det var vel strengt talt ikke mer jeg ville blogge om når jeg tenker meg om. Jeg har norsktentamen i morgen. Gruer meg som ei lita jente! Nemlig fordi jeg hadde en prat med norsklæreren min i dag om at jeg er ute av skrivetrening, ligger på en 3'r og burde være fornøyd med det så ute av skrivetrening som jeg er. Hun spurte meg på hva jeg fikk til sommeren på IB, jeg sa en norsk femmer og hun datt av stolen. Selvtilliten min var nede i et par timer. Helt til jeg møtte gamlelæreren min fra ungdomskolen som tilfeldigvis er verdens beste lærer. Hun er virkelig verdens søteste!

NORSKMÅLESESPUGGESSKRIVESOGØVESPÅ,teacher I'm gonna kick your butt.. ocks.

Jeg bestemte meg for å ta meg en ridetur når vi først hadde en hest i hagen. Her har du meg på hesteryggen. Galopperende i vår store hage. Tulla, det der er meg på en gærn hest på en bodegård i Ecuador. Nærmere bestemt på grensa til Colombia. Ja,der hvor farcgeriljaen henger, ja de terroristene som er glad i å kidnappe turister. Hehehe, men ikke meg! Nei,anywho. Norsk nå. Natta.


2 kommentarer:

eirinsurr sa...

HAHA! nei ingen tvil om at du bor på landet når du får en hest i hagen.

syns nå btw ikke norskeskrivingen din er ute av trening. syns du skriver bra jeg!

Eirin sa...

Jammen herregud, du er IKKE 3'er i norsk! lærere azzz
Og herregud, jeg trodde på deg da du sa at jack var medlem av cisv. skuff
Og herrejesus, nei nå kom jeg ikke på noe mer å klage på.