mandag 30. november 2009

Jeg elsker Jack Johnson



How do I get over Jack Johnson lehom? Han har sykelig deilig musikk. Sykt!

I helgen var jeg hos ei søt lita snelle; Mari! Med ei søt lita snelle til; Ine! Med noen hint av Turid,Sylvie og Eivor. Det var kosemosebygdeliv på fjellet. I had fun!

Og i dag har jeg fått meg jobb. På united colors og bennetton. Rimelig fornøyd! Koselig sjef og fine klær. Meg gustaa.

I morgen skal jeg på opplæring, onsdag også. Og på lørdag skal jeg jobbe alene! Ohlooord. Få håpe mine bakerikunnskaper kommer til nytte. Ehhehe. Uansett, så gleder jeg meg til å jobbe!

Nå er det tilbake til Jean Paul Sartre og eksistensialismen! Lever du i vond tro? Overskrider du faktisiteten og lever i transcendens? Ja,nå fikk du vel den eksistensielle angsten?

Jaja.

5 kommentarer:

eirinsurr sa...

Gratulerer med jobb, du!

Eirin sa...

Oi, på det bildet så du nesten blond ut..

Anonym sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Maaari sa...

Det var kjempekos!

Men Kristina - jeg bor ikke ikke ikke på fjellet :P

Ivory sa...

Nice pic!